dimarts, 9 de setembre de 2014

Marcavi

Divendres passat, professors de l'Escola vam participar a la jornada Marcavi, celebrada a Figueres dins la 30a Mostra del vi de l'Empordà.
Marcaví és una jornada dedicada a la "creació de marca i a la comercialització de vi.
Les conferències, van ser, en general, d'una gran qualitat. Pau Canaleta ens va oferir 16 punts a tenir en compte per excel·lir en el màrqueting digital. Ricardo Sellers ens va ensenyar a separar el gra de la palla en el món dels bloggers, mentre Ramon Justes ens va donar una gran lliçó sobre un cas pràctic exemplar de creació i comunicació d'una marca: Enate. Va tancar les xerrades del matí Laura Masramon, qui després d'uns consells a l'hora d'organitzar tastos, ens va fer un tast d'una gran garnatxa blanca de l'Empordà: INO.
Per la tarda, Maite Corsín ens va parlar de les tendències actuals en el consum del vi a l'estat espanyol. La cirereta de la jornada, però, va ser la conferència final. Si Paul Wagner habia aixecat fortes expectatives, el cert és que les va suspar abastament. En un molt bo castellà, ens va donar una xerrada més que divertida, però de fort contingut i amb exemples clars i palpables, a voltes provocadors. Els assistents vam sortir molt satisfets d'una jornada, excel·lent en tots els aspectes i amb uns continguts pràctics i valuosos.