dilluns, 21 de juliol de 2014

Presentada la segona edició del MarcaVi

Avui a Figueres s'ha presentat la segona edició del MarcaVi, que ja és totalment perfilat i amb un programa d'autèntica categoria.
MarcaVi és l’únic seminari de winebranding i creació de marca en l’àmbit del vi i l’enoturisme a Catalunya. Una cita anual ineludible per a professionals, empreses i institucions que vulguin potenciar l’enoturisme i/o la venta de vi i necessitin posicionar la seva marca.
El seminari està pensat per donar les eines necessàries per tal que tots els negocis creats a l’entorn del vi i del turisme que aquest genera puguin consolidar-se el mercat millorant el seu posicionament entre els seus públics. Així doncs, està enfocat a cellers, restaurants, enoteques, distribuïdores, bars de vins, destinacions enoturístiques, empreses de turisme i serveis, agències de viatges i ajuntaments, entre d’altres.
Cada vegada més els negocis a l’entorn del vi i les destinacions enoturístiques competeixen en mercats propers i també llunyans. Aquest nou context competitiu brinda noves oportunitats que requereixen, però, un gran esforç en màrqueting i comunicació. Durant la jornada, especialistes internacionals de primer nivell en màrqueting i branding -professors d’universitats de prestigi, professionals i responsables de comunicació de reconegudes marques de vi- ajudaran a les empreses i a les institucions assistents a crear, valoritzar i posicionar la seva marca.
Programa
Ponències i conferenciants
9:30h Acreditacions i inauguració del seminari a càrrec de les respectives autoritats
pau_canaleta-e1395165210719
Marketing low cost. 10 eines per posicionar un marca de vi
Pau Canaleta, consultor en comunicació estratègica i director dels seminaris Marca Vi i Marca Enoturisme
Ricardo Sellers
La influència dels bloggers del vi i les xarxes socials en l'estratègia de comunicació d'un celler o d'un negoci del vi
Ricardo Sellers, professor de marketing a la Universitat d'Alacant i autor del blog Marketingandwine.com
11:30h Pausa-cafè
Comunicar amb èxit una marca de vi. El cas del celler ENATE 
Ramon Justes, director d'imatge i comunicació de Bodegas Enate
LauraMasramonEl tast persuasiu. La importància de dissenyar el tast a l'hora de transmetre una marca de vi
Laura Masramon, Empordà Personal Sommelier, assessora en enoturisme, especialitzada en la dinamització a través dels tastos de vins i en la creació de rutes per l’Empordà.
14h Dinar
paulwagnerClaus per a posicionar una marca vi. Eines i recomanacions pel teu negoci de vi
Paul Wagner, considerat un autèntic gurú del vi i afincat a Napa Valley (California). President de Balzac Communications & Marketing. Expert i assessor en marketing de vins. Professor del departament de vinicultura i enologia al Napa Valley College de la Golden Gate University i col·laborador d'altres universitats com Sonoma State, MIB School of Management de Trieste o la Universitat de Dijon. Entre els seus clients s'hi compten algunes de les principals denominacions d'orígen, destinacions i 
cellers del món.
Maite CorsinNoves tendències en el consum de vi. Com són i què busquen actualment 
els compradors de vi
Maite Corsín, assessora en wine business. Autora del llibre "Terapia antiestrés para entender de vinos" i durant onze anys, membre de l'equip de la Guía Peñín de los Vinos de España. 
El MarcaVi tindrà lloc a Figueres el divendres 5 de setembre del 2014, en el marc de la XXX Mostra del Vi de l’Empordà.
Auditori Narcís Monturiol, edifici Cercle Sport c/ Narcís Monturiol, 3 Figueres
Inscripcions online i més informació a www.marcavi.cat info@marcavi.cat o al 687 525 114
Inscripció 50€ Membres de la Ruta del vi DO Empordà i de la DO Empordà 40€