Laura Masramon

La ciutat de Figueres va acollir el passat dijous 12 de novembre, una nova edició del Marca Vi, un seminari que pretén acostar les eines i els instruments del marketing i la comunicació a professionals, empreses i institucions vinculades al món del vi.

Enguany es va comptar amb la participació de tres experts en comunicació, marketing i xarxes socials externs al món del vi, fet que va permetre donar una visió més global sobre l’aplicació del marketing en l’àmbit del vi i l’enoturisme.
D’aquesta manera, els inscrits va començar el seminari amb un taller per aprendre a atribuir significats a una marca de vi de la mà de David Riu, director del departament d’empresa i tecnologia de la Salle BCN. Riu va presentar alguns dels elements clau que cal conèixer i la necessitat de treballar no només el continent d’una marca (logotips, colors...), sinó també el seu contingut (què ens vol expressar aquella marca).

Finalment, els assistents van entrar al món on-line de la mà de Jordi Camós, coordinador i professor del Màster en Marketing Digital de la ESIC Barcelona, qui va oferir una ponència per fixar l’estratègia de posicionament d’una empresa del món del vi a internet i a les seves diferents utilitats online: xarxes socials, web, mailing, etc.
Esperem poder oferir una quarta edició del Marca Vi en el proper any 2016 que segueixi aportant eines formatives per a una millor comunicació de la cultura del vi a Catalunya.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada